Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Iemhoff, Landmeter en Kroon
Griene Leane 5-h 9051 LZ
Stiens

Klacht of compliment

Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijke van dienst te zijn. Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Uw klacht of suggestie geeft ons de kans om de zorg te verbeteren. U kunt dit doen door het formulier online in te vullen. Een van onze medewerkers neemt uw klacht in behandeling. Uiteraard is het ook mogelijk een compliment met ons te delen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.